The Sims™ 3 Pomoć & Pozadine - Super Sims 3 - Blog.hr
Moji napisani postovi


1. My Stuff
2. Putovnica
3. The Sims 3™ Pomoć & Pozadine
4. Kuće iz snova
5. The Sims™ 3 Ambitions
6. Super Summer Sims3
7. Sims3Cri
8. The Sims™ 3 FIRST CRO GUIDE?
9. NAJAVA! Najbolji DOWNLOADI!
10. The Sims 3 Late Night EP3!

Videos








  svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari ima/nema

design: SuGaRpIe-Dz

kostur: Šejna.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



PRAVILA

1. ZABRANJENO KOPIRANJE MOJIH POSTOVA, A AKO IH KOPIRATE, MORATE U VAŠE LINKOVE STAVITI JEDAN OD MOJIH BANERA, TE NAPISATI NA DNU POSTA DA JE TO S MOG BLOGA!
2. AKO VAM SE BLOG NE SVIĐA, UVJEK POSTOJI U DESNO GORNJEM KUTU X
3. SVE KOMENTARE VRAĆATI ĆU U JEDNOM, DVA ILI ČAK TRI...
4. LJEPO SE ZABAVITE...

Slike
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Blogovi!
Sugar Girl
Helly Belly dz
Moni dz
Moni in the woderland
LittLe angeL desiGn
Spongebob girl
DoNoVaN
Dora 98

Najbolji dizajneri dizajna!
SuGaRpIe-aRt
Skate-Art :D

Cool Avatari:
Happy-Avatari

Super Sims 3
Moja Web Stranica

Nea Sims 3
Alen Sims 3
Donovan Sims 2
Ana Lucija Sims 2
Jurin svijet ...ah...

Banneri!
Moj:
href=http://greatsims.blog.hr/ target=_blank>
DOWNLOAD



Alen Sims 3 Forever

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

nedjelja, 09.05.2010.

The Sims™ 3 Pomoć & Pozadine

Evo ovaj post je posvećen onim ljudima koji nisu znali. Kao što ima nekih caka koje morate sami otkriti u Simsu 3, ekspanzijama,… Ja ću vam otkriti neke sad. Ako niste član The Sims Invasion Foruma, kao ja, tamo postoji post: 10 Sims 3 stvari koje niste znali. Tako neke stvari s foruma imam tu, a neke sam i ja sam otkrio!

1. Ako žena koja je koristila naredbu „Try For Baby“ , te naredba se potpuno izvršila (uspavankom), možete sami odrediti spol, dok još stomak nije narastao. Može jesti samo jabuke (za dečka) i li lubenice (za curu).

2. S The Sims™ 3 World Adventures dobijete nove „cuts“ za kristale. Neznam imena, ali sam ih vidio.

3.Kada izvršite sva tri visa levela (npr. U Kini), u toj destinaciji možete sagraditi svoju ili kupiti izgrađenu kuću.

4. Ako vam trebaju plodovi biljaka (da ispunite visa level), unesite šifru: „testingcheatsenabled on“, te „buydebug“ . Onda odite na „Map View“, te nađite bilo koje prazno
zemljište. Kliknite na zemljištu ljevi klik miša i shift, te odaberite opciju „Buy On This Fuction“, te vam se odmah otvara Buy Mode. U tom Modu naite „Short by Fuction“, te kliknite na upitnik. Sada nađite biljke i odaberite to drvo, voće ili povrće…

Nadam se da su vam se svidjeli savjeti. Možda ste znali za neke ali nema veze. Na mojoj web stranici uskoro izlazi novi set kuća za vaše simse.

Napravio sam neke pozadine (1440X900)...
Ove su pozadine moji radovi i stoga mi javite koju ste preuzeli.
Slike su smanjenje, pa ispod imate link za download.

Image and video hosting by TinyPic
Simljanke Download

Image and video hosting by TinyPic
The Sims 3 Download





~ Komentiraj (14) ~ Printaj ~ Super Sims 3 ~

<< Arhiva >>